Juf Lene en juf Natalie stonden in voor de sollicitatierondes voor de leerlingenraad. Via een briefje konden de leerlingen zich kandidaat stellen. Er werd hen gevraagd om na te denken over twee leuke ideeën en deze voor te stellen.

Er waren heel wat kandidaten uit 1LS! Als het van een aantal meisjes en jongens afhangt staan er heel veel springkastelen op de speelplaats, gaan we vaak schaatsen, veranderen we de speelplaats in een voetbalveld, delen we bloemen uit, vieren we feest en krijgen we een eigen raket om naar de aarde te vliegen. Helaas kan niet de hele school in die raket...

Ook in 5 en 6 waren er heel wat gegadigden! Marcus draafde met een heuse powerpointpresentatie op... Van een goede voorbereiding gesproken. Maar ook de andere leerlingen kwamen met leuke ideeën op de proppen. De leerkrachten waren onder de indruk!

En ook de tweede graad liet zich niet ongekend: Wassim werkte de presentatie van zijn voorstellen uit in de huisstijl (logo van de school). Het resultaat vind je hieronder in bijlage.

Daarnaast konden leerlingen zich ook kandidaat stellen voor de Gekke Groene Bende. De groepsfoto onderaan is deze van de geselecteerde leden (uitgezonderd Eva van 5LS - zij staat niet op de foto, omdat ze op bosklassen is). Op 14 oktober 2017 steken zij al de handen uit de mouwen om mee zwerfvuil te verzamelen.