Vandaag brachten de Sint en zijn Pieten een bezoekje aan onze school. Wat hadden we daar lang naar uit gekeken. Deze nacht waren de Pieten al op bezoek geweest in alle klassen om wat lekkers rond te strooien, maar ook om wat rommel te maken... Wat vonden we dit leuk! Toen we met het 1ste leerjaar op bezoek mochten bij de Sint brachten we onze zelf gemaakte staf in de lievelingskleuren van de Sint mee en hij was er echt blij mee. Zo mooi! Ook zongen we enthousiast ons liedje van de Piet die ging fietsen en alle Pieten deden mee. Sint las ook voor uit het boek dat wij al heel goed kunnen rekenen met + en -, dat we al kunnen splitsen én dat we onze naam al flink in schrijfletters kunnen schrijven. Hij vond het ook heel leuk dat we onze vinger zo goed konden opsteken ipv te roepen in de klas. Alleen vroeg hij om nog fijner samen te leren spelen, in de klas én op de speelplaats. Dat beloven we! En dan deelde de Piet onze pakjes uit. Wat kregen we veel!!! Een spel van Jip en Janneke over de seizoenen, een insektenzoekspel, verteldobbelstenen, steekbloemen, magnetische borden,... Te veel om op te noemen. Vandaag legden we alle spelletjes uit, morgen mogen we overal mee spelen!!! En toen de dag bijna om was kwam juf Annemie ook nog met een grote verrassing langs. De Sint had onze brieven ontvangen (die we in zijn brievenbus hadden gestopt toen we naar Sintstad gingen) en had ons teruggeschreven dat we zo mooi hadden geschreven en gekleurd dat hij ons nog een reuzetekening heeft gegeven die we met de hele klas gaan inkleuren en aan onze deur gaan ophangen. Wat een toffe dag was dat! Gelukkig was het maar een halve dag school zodat we thuis ook nog verder kunnen spelen met alle kadootjes die we kregen. Tot volgend jaar lieve Sint!!!