Begin oktober gingen we met 5 en 6 op bosklassen. Een andere formule deze keer. We namen de trein naar Sint-Joris-Weert waar we kampeerden op De Kluis. We sliepen in tenten, bereidden zelf onze avondmaaltijd op houtvuur, speelden een avondspel met ouders en wandelden tot aan de bron in Oud-Heverlee. Meester Dirk nam ons in het donker mee op boswandeling waar de bliksem en de donder er een schriktocht van maakten. GILLEN! AAACH!

We leerden boogschieten en boomklimmen. De zon scheen, maar het regende en stormde ook fel. Vooral 's nachts. Helaas hebben we ons kamp vervroegd moeten opbreken. Onze tenten waren onder water gelopen en heel veel kinderen hadden geen droge kleren meer. Jammer, al zullen we dit avontuur nooit meer vergeten!