De jeugdboekenmaand is volop aan de gang en daarom kwamen de leerlingen van het zesde leerjaar voorlezen in het eerste leerjaar en omdat het zonnetje scheen, lieten we de activiteit natuurlijk in het park doorgaan.Het zesde leerjaar ging in de bib op zoek naar leuke prentenboeken om voor te lezen. Nadien gingen ze in hun eigen klas aan de slag met de boeken. Ze dachten na over vragen die ze konden stellen bij het boek, werkten aan hun intonatie, verstaanbaarheid en het maken van oogcontact tijdens het voorlezen.Vandaag kregen ze een groepje lustige luisteraars toegewezen en mochten ze hun verhaal vertellen. Ik kan je verzekeren, de leerlingen van het eerste leerjaar hingen aan hun lippen!Dankjewel zesde! Dit doen we zeker nog een keer.