Intussen zijn we het al goed gewoon in onze klas. We voelen ons hier samen echt in onze sas! De voorbije maand werd Renée grote zus...we gingen aan het knutselen dus. Juf Nele bracht verschillende baby-spulletjes mee en we stempelden met papflessen een slinger voor die kleine zus. Van al die stipjes stempelen gingen we over naar het blazen van (zeep-)bellen...alle soorten ballen en bellen kwamen aan bod...we zetten zelfs onze ballentent op. Als de leerlingen van de lagere school mogen kamperen kunnen wij dat ook leren ;-) Afgelopen maandag gingen voor heel onze school de klimaatweken van start...we leren de komende weken meer over de plasticsoep in de zee...onze natuur moet uiteraard nog heel lang mee! We zijn alvast begonnen met het maken van een wereldbol...papier mache...dat staat garant voor heel wat lol.

Groene groetjes en tot snel....De klas van Jules