Van vrijdag 16 tot en met maandag 26 februari ontvingen we op school een delegatie uit de Bonsischool in Benin. Directeur Marius en leerkrachten Julie en Gilles werden op sleeptouw genomen langs enkele toeristische trekpleisters van ons land (van aan de zee tot in de Ardennen), ze beklommen de Sint-Romboutstoren, werden feestelijk ontvangen op het stadhuis te Mechelen,... Ze bezochten alle klassen op school en leerden zo de dagelijkse werking kennen. 's Avonds waren ze soms te gast bij een gezin van de school om mee aan tafel te schuiven. Eén avond kookte een mama couscous en aten enkele ouders en kinderen samen met hen op school. Afgelopen vrijdag was er een feestelijk forum waarin er afscheid genomen werd van de gasten. Klas 4B deed dat op indrukwekkende wijze in alle mogelijke talen. Meester Dirk droeg voor de gelegenheid het mooie kostuum dat hij van de gasten cadeau had gekregen. We zongen met z'n allen een lied dat leerkracht Julie ons aanleerde. Zowel voor Marius, Julie en Gilles als voor de leerkrachten en leerlingen was dit een onvergetelijke week.