Het forum werd vandaag gepresenteerd door het zesde leerjaar van juf Goele.

• Het vijfde leerjaar trok er de tweede schooldag al meteen op uit. Ze beklommen de Sint-Romboutstoren. In hun stoefboek maakten ze een schets van de spits die nooit gebouwd werd.
  • Omar, Bilal en Mohamed herinnerde ons eraan dat donderdag 21 september de inschrijvingen voor de scholenveldloop binnen moeten zijn.
  • Die dag is ook de deadline voor je kandidatuur voor de leerlingenraad.
  • De derde graad reisde af naar Villa Verbeelding in Hasselt. Daar voelden ze zich als een vis in het water, want ze werden ondergedompeld in de wereld van de kunst.
  • Vrijdag = Strapdag
    We gebruiken zo min mogelijk de auto en gaan zo veel mogelijk stappen en trappen. Als afsluiter is er tussen 16:00 en 17:00 de Sint-PieterRun voor de ouders!
  • Traditiegetrouw vieren we de jarigen van september. Elke jarige kreeg een zelfgemaakt verjaardagskaartje. Wat een leuke verrassing!

Het volgende forum op woensdag 4 oktober wordt gebracht door de leerlingen van 6A, de klas van juf Annelies.We kijken ernaar uit!