Het laatste forum van het schooljaar is een feit.

• Wist je dat het vijfde leerjaar op bliksemstage ging? Ze maakten een filmpje dat op de klasblog gepost zal worden, er werd met een drone over de school gevlogen en er werd een alcoholtest afgenomen bij de politie.
  • Wist je dat het zesde leerjaar een bezoek bracht aan de haven van Antwerpen? Dat paste perfect in het thema ‘Onderweg’. De rondvaart in de dokken was het hoogtepunt.
  • Wist je dat de leerlingenraad opnieuw de wieltjesdag organiseert? Op dinsdag 27 juni mag je je wieltjes meebrengen én draag je sportkledij.
  • Juul deed een voorstel aan de leerlingenraad. Op 21 juni zetten we allemaal de ‘Pet op tegen kanker’! Hoedje af voor dat initiatief!
  • We vierden alle jarigen van mei en juni. De kinderen die tijdens de zomermaanden jarig zijn worden in september gevierd.
  • Tot slot geven we de presentatoren een daverend applaus. Een welgemeende proficiat aan Hasse, Zanna, Thomas, Inaya, Esther, Sarah, Amy, Noor L., Noor N., Otto, Maria en Abderrahman. Wat deden ze dat goed!