Op woensdag 19/04/2017 startten de inschrijvingen voor indicator en niet-indicatorleerlingen. Er waren wel wat ouders die vroeg uit de veren waren om een plaatsje te bemachtigen voor hun kind... Wie voor 08:00 op post was, heeft zijn kind dan ook vlotjes kunnen inschrijven (voor de geboortejaren en klassen waar er voldoende plaats was!). We konden dus heel wat ouders gelukkig maken.

De werkgroep 'kansenbevordering en diversiteit' had dit jaar voor een extra warm onthaald gezorgd... Koffie, croissants, de WiFi-code en de krant waren beschikbaar, maar ook informatie over de werking van de ouderraad en leerlingenraad, voorbeelden van verteltassen,...

De schepen van onderwijs kwam een bezoekje brengen, alsook de coördinator van het project 'School in zicht' en enkele perslui... De artikels vinden jullie in bijlage.