Maart is jeugdboekenmaand! In alle klassen wordt flink gelezen, want met de hele school samen proberen we 2800 bladzijden (de postcode van Mechelen), of een veelvoud ervan te lezen. Op de leesmeter aan de glazen toegangsdeuren kan je onze vorderingen mee volgen. In het derde leerjaar staat de jeugdboekenmaand in het teken van Roald Dahl. Er werden mooie nieuwe bookcovers ontworpen in de klas. In het vijfde leerjaar wordt er samen gelezen aan het boek De tovenaar van Oz. De twee vijfdes poseerden enthousiast met hun boeken. Het eerste leerjaar bezocht deze week boekhandel Pardoes. Leerlingen van het zesde gingen dan weer op bezoek in het Predikheren om boeken te kiezen die ze gaan voorlezen in het eerste leerjaar. Ook op de banken van leerlingen uit het tweede leerjaar werden boeken gespot.